نمازگاه

بررسی مسائل روز جامعه و کمک به آگاهی بیشتر

نمازگاه

بررسی مسائل روز جامعه و کمک به آگاهی بیشتر

اعتراف می کنم در بخش حمل و نقل ریلی موفق نبودم/زندگی مدرن در تهران با بحران مواجه شده است


وزیر راه و شهرسازی گفت: باید اعتراف کنم در چهار سال گذشته در جهت توسعه و تأمین بودجه خطوط حمل‌ونقل ریلی موفق نبودم.

اعتراف می‌کنم در بخش حمل و نقل ریلی موفق نبوده‌ام / زندگی مدرن در تهران با بحران مواجه شده است سومین همایش توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی ( Tod) امروز با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با عرض تسلیت به شهدای نفتکش سانچی و حادثه پلاسکو در سال گذشته، اظهار کرد: زندگی مدرن امروز در ایران با بحران روبه‌رو شده و ما می‌توانیم در قالب حمل‌ونقل ریلی این بحران را برطرف کنیم.

وی در ادامه افزود: زندگی مدرن در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی با بحران مواجه شده و ما نیاز به بازاندیشی بنیادی و سیاست‌گذاری‌های جدید داریم.

نظریه: من از همان روز اول هم از لحن صحبت کردنش متوجه شدم این مرد کار نیست ولی سیاسیون مجلس متوجه نشدن و با رای خودبا انتخاب ناصحیح، 5 سال مملکت را به باد دادن>

http://javaninews.ir 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.